Back to Top

Ramowy rozkład dnia

Ramowy rozkład dnia
Grupa „,Misie”


08:00 – 08: 30 Przychodzenie dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi, zabawy dowolne - stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz zabawy integrujące grupę.
08:00 – 08:15 Zajęcia poranne
08:15 – 09:00 Przygotowanie do śniadania- czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience i WC. Doskonalenie samodzielności. Śniadanie. Eksponowanie pracy dyżurnych. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia.
09:30 – 10:30 Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
10:30 – 11:30 Gry, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, rozwijanie swoich zainteresowań poprzez zabawy.Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinanie guzików, suwaków- doskonalenie czynności). Zabawy swobodne w ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery - obserwacja środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola.
11:30 – 12:00 Przygotowanie do obiadu. Czynności kulturalno-higieniczne w WC i łazience. Dalszy ciąg pracy dyżurnych - nauka nakrywania stołów. Obiad. Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (łyżką i widelcem). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
12:00 – 13:00 Odpoczynek po obiedzie. Słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej - wyciszenie.
13:00 – 14:00 Praca indywidualna z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna.
14:00 – 14:30 Podwieczorek - kultura spożywania posiłków.
14:30 – 17:00 Zabawy dowolne i zabawy kołowe ze śpiewem, pobyt na świeżym powietrzu. Zabawy inspirowane przez dzieci, gry i zabawy edukacyjne, porządkowanie sali.

 

 

Ramowy rozkład dnia
Grupa „,Misie”

 

06:00 – 08:00 Przychodzenie dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Inicjowanie rozmów z dziećmi,  zabawy dowolne - stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci.  Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz zabawy integrujące  grupę. 

08:00 – 08:30 zajęcia poranne – organizowanie sytuacji edukacyjnych, w których dzieci:  nabywają umiejętność zgodnej zabawy w grupie, wyrabiają nawyki stosowania form  grzecznościowych, utrwalają poznane umiejętności i wiadomości w zabawach i grach  dydaktycznych, doskonalą sprawność manualną w zabawach konstrukcyjnych i  manipulacyjnych, tworzą z układanek, klocków, rozsypanek obrazkowych, rysują dowolnie,  kolorują, doskonalą sprawność ruchową w ćwiczeniach porannych i zabawach ruchowych,  wykonują czynności samoobsługowe w łazience, przygotowują się do śniadania 

08:30 – 09:00 Przygotowanie do śniadania- czynności porządkowe, higieniczne i  samoobsługowe w łazience i WC. Doskonalenie samodzielności. Śniadanie. Eksponowanie  pracy dyżurnych. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych  dla zdrowia. 

09:30 – 10:30 Realizacja zajęć edukacyjno-wychowawczych z całą grupą w oparciu o  podstawę programową. Organizowanie zabaw twórczych i ruchowych zgodnie z tematyką  zajęć. 

10:30 – 11:30 Gry, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, rozwijanie swoich zainteresowań  poprzez zabawy. Czynności samoobsługowe przed wyjściem. Zabawy swobodne w  ogrodzie, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery - obserwacja środowisk  przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. 

11:30 – 12:00 Przygotowanie do obiadu. Czynności kulturalno-higieniczne w WC i łazience.  Dalszy ciąg pracy dyżurnych - nauka nakrywania stołów. Obiad. Kulturalne zachowanie się  przy stole, dbałość o zdrowie. 

12:00 – 12:30 Odpoczynek po obiedzie .Słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej - wyciszenie. 

12:30 – 14:00 Praca indywidualna z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca  stymulacyjna. Zabawy kołowe ze śpiewem 

14:00 – 14:30 Podwieczorek - kultura spożywania posiłków. 

14:30 – 15:00 Zabawy dowolne i zabawy kołowe ze śpiewem, pobyt na świeżym  powietrzu. Zabawy inspirowane przez dzieci, gry i zabawy edukacyjne, porządkowanie sali.